Osnova sekce

  • knihovnaToto je prostor, kde najdete všechny vypracované teoretické rámce, které naplňují obsah Studia pedagogiky pro pedagogy volného času vykonávající dílčí přímou pedagogickou činnost.

    • Závěrečná práce

      Zde si můžete stáhnout šablonu pro vypracování závěrečné práce. 

    • TEORETICKÉ RÁMCE

    • Zde najdete učební texty, které budete potřebovat k tomu, abyste zvládli jednak studium, ale hlavně abyste dostali teoretickou základnu pro vaší pedagogickou praxi. Přejeme pěkné počtení! 


    • Zajímavé odkazy a články

      1)  První česká publikace, která přehledně shrnuje výsledky výzkumů o kontaktu dětí s přírodou z celého světa. Petr Daniš, autor publikace Děti venku v přírodě: ohrožený druh? a ředitel vzdělávacího centra TEREZA, prostudoval přes 130 děl odborné literatury a shrnul rozsáhlé výhody, které má kontakt s přírodou pro zdraví, učení a celkový rozvoj osobnosti u dětí.

      Ke stažení ZDE

    • Profesor Howard Gardner, psycholog na Harvardově univerzitě, v roce 1983 předestřel široce pojatý model „mnohostranné inteligence“. Tvrdí, že existuje nejméně sedm hlavních druhů inteligencí – inteligence jazyková, logicko-matematická, prostorová, hudební, tělesně-pohybová, interpersonální – komunikační a intrapersonální – niterná. Pokud se budete chtít dozvědět něco více o jednotlivých druzích inteligence a o tom, jak tento poznatek využít v praxi, připravili jsme pro vás text PhDr. Ivany Hospodářové. Ať je vám k užitku!