Terminologie užívaná v kurikulárních dokumentech, vzdělávacích koncepcích a v právních předpisech – jejich význam, shody a rozdíly
Požadavky na absolvování
Zobrazit
Abychom chápali obsah kurikulárních dokumentů stejně a v diskusích si navzájem rozuměli, potřebujeme dobře ovládat základní terminologii. Různorodé výklady odborných termínů a pojmů zbytečně komplikují vzájemné porozumění členů pedagogického sboru a snižují tak efektivitu práce. Stejně tak pokud škola vystupuje nejednotně směrem k rodičům a veřejnosti, snižuje svou prestiž. Vyplatí se tedy věnovat tomu odpovídající pozornost.
Náměty k využití:
Seznamte se s Jednotným metodickým portálem MŠMT – zdroj validních a garantovaných informačních zdrojů www.edu.cz Vyhledejte na jednotném metodickém portálu MŠMT současné základní strategické dokumenty.
Po prostudování kapitoly 3. Od rámcového ke školnímu vzdělávacímu programu (futurebooks.cz) pokuste se vyřešit zadaný úkol: Klíčové kompetence 3.1 Úkoly zaměřené na RVP ZV (futurebooks.cz)
Naposledy změněno: středa, 9. dubna 2025, 14.48