Východiska v naší škole:

  • Naše škola se řídí praxí ověřenými postupy, abychom zajistili, že každé dítě, každý žák nebo student získá nejlepší možné vzdělání.
  • Vytváříme vzdělávací programy na základě osvědčených praktik, které podporují osobní rozvoj a úspěch našich dětí, žáků nebo studentů.
  • Při tvorbě vzdělávacího programu se zaměřujeme na praktické zkušenosti a aktuální potřeby trhu práce.
  • Inspirujeme se praxí ověřenými metodami, abychom připravili naše absolventy na úspěšnou kariéru ve světě, který se neustále mění.
  • Každý vzdělávací program, který navrhujeme, je založen na praxí ověřených postupech, které garantují kvalitu a relevanci pro dnešní dobu.

 

Příklad krokovníku: 

  1. Zjištění vzdělávacích potřeb a určení specifik osob, kterých se tyto potřeby týkají 
  2. Vytyčení tzv. programového cíle, což je konkrétně a kontrolovatelně pojmenovaný výstup z programu 
  3. Rozpracování tohoto cíle do konzistentních dílčích realizačních cílů uspořádaných v čase   
  4. Stanovení postupů (a nástrojů) pro ověření, zda bylo cílů dosaženo 
  5. Určení vhodného učiva, doplnění dalšími realizačními „nástroji“ vzdělavatele (metody, organizační formy, učební úlohy, pomůcky, potřeby atd.) 

Manuály a metodika pro tvorbu ŠVP, Národní pedagogický institut České republiky (dříve Národní ústav pro vzdělávání) (npi.cz)


Naposledy změněno: středa, 24. července 2024, 23.30