BARTÁK, Jan. Základní kniha lektora / trenéra: [jak rozvíjet vědomosti, schopnosti a dovednosti těch, kteří chtějí efektivně působit na druhé]. Praha: Votobia, 2003. ISBN 80-7220-158-1. 

BEACH, K. S. D., R. J. GOODING a F. MARSIGLIO. Feedback effects and the self-consistent Thouless criterion of the attractive Hubbard model [online]. 2000 [cit. 2021-05-10]. Dostupné z: doi:10.1016/S0375-9601(01)00201-8 

BEDNAŘÍKOVÁ, Iveta. Kapitoly z andragogiky 1. 2. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého, 2006. Texty k distančnímu vzdělávání v rámci kombinovaného studia. ISBN 80-244-1355-8.  

BEDNAŘÍKOVÁ, Iveta. Metodika vzdělávání dospělých: studijní text pro projekt reg.č. CZ.04.1.03/3.3.10.2/0020 : příprava a proškolení lektorů a konzultantů pro práci s lidskými zdroji. [online]. 2007. Jihlava: Vysoká škola polytechnická. [cit. 2021-04-08] Dostupné z: https://vspj.tritius.cz/detail/18215  

BEDNAŘÍKOVÁ, Iveta. Metodika vzdělávání dospělých: studijní text pro projekt reg.č. CZ.04.1.03/3.3.10.2/0020 : příprava a proškolení lektorů a konzultantů pro práci s lidskými zdroji. [online]. 2007. Jihlava: Vysoká škola polytechnická. [cit. 2021-04-08] Dostupné z: https://vspj.tritius.cz/detail/18215  

BELCOURT, Monica a Phillip C. WRIGHT. Vzdělávání pracovníků a řízení pracovního výkonu. Praha: Grada, 1998. ISBN 80-7169-459-2. 

BENEŠ, Milan. Andragogika. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-4824-5. 

BYČKOVSKÝ, Petr. Základy měření výsledků výuky: Tvorba didaktického testu. Praha: České vysoké učení technické v Praze, 1982. 

ČÁP, Jan. Psychologie pro učitele / Jan Čáp, Jiří Mareš. 2007. ISBN 9788073672737. 

ČERVENÝ, Igor. Interaktivní výuková média (IVM). Praha: Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictví, 2020. 128 s., přílohy. Vedoucí bakalářské práce Barbora Drobíková. 

Dhir. Primary resources [online]. [cit. 2021-04-28]. Dostupné z: https://www.pearsonschoolsandfecolleges.co.uk/Primary/Primary.aspx  

DOSTÁL, Jiří. Učební pomůcky a zásada názornosti. Učební pomůcky a zásada názornosti / Jiří Dostál [online]. 2008 [cit. 2021-04-28]. 

DVOŘÁKOVÁ, M., LANGER, T.: Za oponou vzdělávání dospělých: Publikum. Andragogika v praxi, roč. 2014, č. 2+3, s. 4–5. Praha: AIVD ČR, 2014. 

DVOŘÁKOVÁ, M., LANGER, T.: Za oponou vzdělávání dospělých: Scénář II. Andragogika v praxi, roč. 2015, č. 5, s. 4–5. Praha: AIVD ČR, 2015a. 

DVOŘÁKOVÁ, M., LANGER, T.: Za oponou vzdělávání dospělých: Scénář III. Andragogika v praxi, roč. 2015, č. 6, s. 6–8. Praha: AIVD ČR 2015b. 

EGER, Ludvík. Technologie vzdělávání dospělých. Plzeň: Západočeská univerzita, 2005. ISBN 80-7043-347-7. 

HRONÍK, F. 2007. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. s. 178, 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 233 s. ISBN 978-80-247-1457-8. 

HRONEK, Roman. Vzdělávání dospělých ve firmě. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010, 113 s. Dostupné také z: http://hdl.handle.net/10563/19043. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií, Skupina managementu a ekonomiky. Vedoucí práce Šigut, Zdeněk. 

CHYTKOVÁ, Dagmar. Kreativní práce s informacemi. Skripta k předmětu. Dostupné z: https://www.slideshare.net/CEINVE/kreativn-prce-s-informacemi 

   

Inovace VOV: portál inovace vyššího odborného vzdělávání [online]. Praha: ČVUT v Praze, Fakulta elektrotechnická, Katedra telekomunikační techniky, 2019 [cit. 2021-04-28]. Dostupné z: https://www.vovcr.cz/  

JAN POLÁK [online]. Praha: JAN POLÁK [cit. 2021-04-08]. Dostupné z: http://janpolak.cz/  

KALHOUS, Zdeněk a Otto OBST. Školní didaktika. Vyd. 2. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-571-4. 

KLEMENT, Milan a Jiří DOSTÁL. GOOGLE PLAY. Teorie, východiska, principy a rozvoj distančního vzdělávání realizovaného formou e-learningu [online]. 2018 [cit. 2021-04-28]. Dostupné z: https://play.google.com/store/books/details?id=hZ9yDwAAQBAJ&rdid=book-hZ9yDwAAQBAJ&rdot=1&source=gbs_vpt_read&pcampaignid=books_booksearch_viewport  

KOLÁŘ, Zdeněk a Renata ŠIKULOVÁ. Hodnocení žáků. Praha: Grada, 2005. Pedagogika (Grada). ISBN 80-247-0885-x. 

Kompetenční model (Competence model). ManagementMania [online]. MANAGEMENTMANIA.COM, 2016, 2016 [cit. 2021-04-17]. Dostupné z: https://managementmania.com/cs/kompetencni-model  

KOŠŤÁLOVÁ, Hana a Jana STRAKOVÁ. Hodnocení: důvěra, dialog, růst. Praha: SKAV, 2008. ISBN 978-80-254-2417-9. 

KOTRBA, Tomáš a Lubor LACINA. Aktivizační metody ve výuce: příručka moderního pedagoga. 2., přeprac. a dopl. vyd. Brno, 2011. ISBN 978-80-87474-34-1. 

KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 4., rozš. a dopl. vyd. Praha: Management Press, 2007. ISBN isbn978-80-7261-168-3. 

LANGER, Tomáš. Moderní lektor: průvodce úspěšného vzdělavatele dospělých. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-271-0093-4. 

LIPKOVÁ, Helena. Vzdělávání dospělých [PPT]. 2019 [cit. 2021-04-08] 

MALACH, Josef. Efektivní metody vzdělávání dospělých: [studijní materiály pro distanční kurz ...]. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2003. Systém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska. ISBN 80-7042-946-1. 

MAŇÁK, Josef a Lubor LACINA. Rozvoj aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků: příručka moderního pedagoga. 2., přeprac. a dopl. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1998. Spisy Masarykovy univerzity v Brně. ISBN 80-210-1880-1. 

MAŇÁK, Josef, Tomáš JANÍK a Vlastimil ŠVEC. Kurikulum v současné škole. Brno: Paido, 2008. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. ISBN 978-80-7315-175-1. 

MAŇÁK, Josef. Metodický portál RVP: Aktivizující výukové metody [online]. 2011 [cit. 2021-04-28]. Dostupné z: https://clanky.rvp.cz/clanek/c/O/14483/AKTIVIZUJICI-VYUKOVE-METODY.html/  

MAŇÁK, Josef. Nárys didaktiky. 3. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2003. ISBN 80-210-3123-9. 

MAREŠ, Jiří. Učení z obrazového materiálu. Pedagogika. 1995, 45(4), 318-328. 

MUŽÍK, Jaroslav. Androdidaktika. 2., přeprac. vyd. Praha: ASPI, 2004. Lidské zdroje. ISBN isbn80‐7357-045-9. 

MUŽÍK, Jaroslav. TVORBA CÍLOVÝCH SKUPIN A ÚČINNOST PROFESNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH. Doc. PhDr. Jaroslav Mužík, DrSc.: Publikační, vědecko-výzkumná a tvůrčí činnost. [online]. Doc. PhDr. Jaroslav Mužík, DrSc., 2021 [cit. 2021-04-17]. Dostupné z: http://www.jaroslavmuzik.cz/files/materialy-pro-vyuku/dalsi-materialy/Tvorba-cilovych-skupin-a-ucinnost-profesniho-vzdelavani-dospelych.doc  

Národní program rozvoje vzdělávání v ČR - Bílá kniha, [online]. 2001. [cit. 2021-04-08] Dostupné z: https://www.msmt.cz/dokumenty/bila-kniha-narodni-program-rozvoje-vzdelavani-v-ceske-republice-formuje-vladni-strategii-v-oblasti-vzdelavani-strategie-odrazi-celospolecenske-zajmy-a-dava-konkretni-podnety-k-praci-skol 

Národní ústav pro vzdělávání: Diskuse ke Standardu digitálních vzdělávacích zdrojů [online]. Praha: Národní ústav pro vzdělávání [cit 2021-04-28]. Dostupné z: http://www.nuv.cz/di  

PALÁN, Zdeněk a Tomáš LANGER. Základy andragogiky. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2008. ISBN 978-80-86723-58-7. 

PALÁN, Zdeněk. Cílové skupiny v podnikovém vzdělávání: Andragogický slovník. Andromedia.cz: Databanka dalšího vzdělávání [online]. Praha: Asociace institucí vzdělávání dospělých ČR, o.s., 2016, 2016 [cit. 2021-04-17]. Dostupné z: http://www.andromedia.cz/andragogicky-slovnik/cilove-skupiny-v-podnikovem-vzdelavani 

PETLÁK, Erich. Všeobecná didaktika. Bratislava: Iris, c1997. ISBN 80-88778-49-2. 

PLAMÍNEK, Jiří. Vzdělávání dospělých: průvodce pro lektory, účastníky a zadavatele. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-4806-1. 

RAMBOUSEK, Vladimír. Technické výukové prostředky. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1989. Učebnice pro vysoké školy (SPN). 

REICHEL, Jiří. Kapitoly metodologie sociálních výzkumů. Praha: Grada, 2009. Sociologie (Grada). ISBN 978-80-247-3006-6. 

Řízený strukturovaný rozhovor. ManagementMania's Series of Management [online]. Praha: ManagementMania.com., 2015 [cit. 2021-04-28]. Dostupné z: https://managementmania.com/cs/rizeny-strukturovany-rozhovor  

SITNÁ, Dagmar. Metody aktivního vyučování: spolupráce žáků ve skupinách. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-246-1. 

Skupinová práce: Minimetodika VÚP [online]. Praha: Národní pedagogický institut České republiky, 2011 [cit. 2021-04-11]. Dostupné z: https://www.inkluzivniskola.cz/sites/default/files/uploaded/skupinova_prace_-_minimetodika_vup.pdf  

SVATOŠ, Tomáš. Kapitoly ze sociální a pedagogické komunikace. Hradec Králové: Gaudeamus (nakladatelství), 2002. ISBN 80-7041-604-1 

VESELÁ, Petra. Didaktika profesního vzdělávání. Didaktika profesního vzdělávání / Petra Veselá; vedoucí práce Nataša Mazáčová; oponent práce Ivana Havlínová [online]. 2011 [cit. 2021-04-08]. 

VLČKOVÁ, Kateřina. Pedagogické zásady. Teoreticko-metodická propedeutika pro edukační činnosti s dětmi a mládeží. Na pomoc romským pedagogickým asistentům [online]. [cit. 2021-04-08]. Dostupné z: https://is.muni.cz/elportal/estud/lf/ps05/mpmp071/ped_zasady.pdf  

WALTEROVÁ, Eliška. Kurikulum: Proměny a trendy v mezinárodní perspektivě. Brno: Masarykova univerzita, 1994. ISBN 8021008466. 

ZIELENIECOVÁ, Pavla. PEDAGOGIKA: Učitel a jeho pedagogická činnost [online]. In: . 2013 [cit. 2020-07-20]. Dostupné z: https://kdf.mff.cuni.cz/vyuka/pedagogika/materialy/ZS/6%20Role%20a%20profese%20ucitele.%20Ucitel%20a%20skola.pdf  

ZORMANOVÁ, Lucie. Obecná didaktika: pro studium a praxi. Praha: Grada, 2014. Pedagogika (Grada). ISBN 80-247-4590-9. 

Naposledy změněno: úterý, 16. dubna 2024, 10.04