Co vám Michal doporučuje: 


 Zkuste se u každého kolegy zamyslet, co ho může motivovat k tomu, aby se učil pracovat s technologiemi a zařazoval je do výuky; pamatujte, že každého může motivovat něco jiného.

 Udělejte si pro sebe Belbinův test nebo test MBTI; lépe pak porozumíte tomu, že je každý jiný a jinak vnímá určité situace; pokud budou kolegové chtít, projděte test i s nimi.

 Zmapujte si, jaké vzdělávací potřeby v oblasti digitálních technologií vaši kolegové mají (mnohdy se dozvíte více z obyčejného rozhovoru ve sborovně; jindy z plánovaného setkání k digitálním technologiím).

 Vyplňte si profil Učitel21, pomůže vám pochopit, jak uvažovat o digitálních kompetencích. Můžete jej vyplnit i s kolegy, budete mít lepší představu o tom, jak na tom s digitálními kompetencemi jsou.

 Připravte si plán rozvoje digitálních kompetencí, rozveďte tam, co budete dělat, kdy, jak, s kým a proč; postupujte pomalu, neklaďte si příliš mnoho cílů na krátkou dobu, práce s lidmi je běh na dlouhou trať.

 Naplánujte si, jak budete systematicky kolegy vzdělávat. Je dobré si vést poznámky a záznamy, jak jednotlivé kolegy vzděláváte (někdo potřebuje individuální přístup, někomu vyhovuje workshop, jinému video tutoriál).

Naposledy změněno: úterý, 12. března 2024, 22.16