Pro komplexnější práci učitele
Sem spadají takové zdroje, které umožňují tvořit interaktivní výukové objekty, interagovat s žáky rozličným způsobem a propojovat informace pro žáky zábavným způsobem. Samozřejmě to umí i nástroje a aplikace uvedené jinde v modulu (nástěnky, myšlenkové mapy, časové osy, kvízy...), zde najdete ty komplexnější, které toho v jednom balíčku zvládají více.
Na co dát pozor
Jeden nástroj postačí – alespoň v začátku je lepší pracovat s jedním nástrojem pravidelně a využít jeho potenciál. Nezahlcovat učitele, ani žáky.
Volit nástroj podle věku a kompetencí žáků.
Doporučení pro ICT koordinátora
Vytvořte přehled nástrojů podle účelu.
Doporučte učiteli jeden nástroj vhodný pro jeho styl učení, věk žáků apod.
Analyzujte jeho využívání a podpořte sdílení dobré i špatné praxe.
Speciální | A | Á | B | C | Č | D | Ď | E | É | Ě | F | G | H | CH | I | Í | J | K | L | M | N | Ň | O | Ó | P | Q | R | Ř | S | Š | T | Ť | U | Ú | Ů | V | W | X | Y | Ý | Z | Ž | VŠE
W |
---|
WizerWizer umožňuje tvořit interaktivní výukové listy, lze se inspirovat v již vytvořených a třídit podle předmětu. | |
WordwallWordwall je určen pro vytváření různých aktivit pomocí předchystaných šablon. Najdete zde např. kvízy, spojování, třídění, doplňování slov, anagramy, hledání shody, flash karty, dvojice, osmisměrky, křížovky i zábavné učící hry jako práskni krtka či soutěžní kvíz. | |