V současné době máme ve škole pouze pár žáků se specifickými poruchami učení - 2. stupeň. Využíváme k edukaci a občas i při nápravě běžné výukové aplikace jako ve vyučování - Wordwall, Kahoot, Školákov, Onlinecviceni, Liveworksheet..... U těchto žáků je ale spíše nutná podpora face to face, než je nechat sedět u počítače, upřednostňujeme činnostní učení. Žádné jiné technologické pomůcky nevyužíváme a ani nebyly poradnou doporučovány. U žákyně s dyslexií jsme využívali v Teams funkci Pokrok ve čtení.
U žáků nadaných využíváme ještě navíc aplikaci Canva, kde se mohou realizovat ve zpracovávání výstupů z toho, co je baví, rozvíjí a naplňuje.
Jako koordinátor ICT nabízím učitelkám možnost využít některé aplikace, ale většinou už je všechny známe, týká se to spíše nově příchozích....