Ve škole máme žáka s LMP, já ho však neučím, tak zkušenosti s jeho výukou nemám. Ale kontaktovala jsem své kolegy a informovala se, jak s tímto žákem pracují.
Žák využívá technologie k podpoře učení. Má interaktivní panel, upravené materiály a přiděleného asistenta pedagoga, který mu pomáhá.
Učební materiály žáka jsou přizpůsobeny jeho individuálním potřebám a zahrnují větší písmo, jednodušší formulace a vizuální pomůcky. Díky tomu žák lépe chápe probíranou látku a může se aktivně zapojit do výuky.
K dispozici jsou na naši škole i iPady a tablety, které pomáhají s výukou všem studentům.
Ve škole máme i ukrajinské žáky, kteří využívají různé aplikace na podporu učení a hlavně pro podporu naučení se českého jazyka. Tyto aktivity je velmi baví.
Technologie žáky motivují, pomáhají jim překonávat bariéry a dosahovat plného potenciálu.