U nás na škole se nejčastěji setkáváme s žáky nadanými ve sportovní, hudební a umělecké oblasti. Díky svému nadání se méně účastní prezenční výuky a mají nastavené IP. Jako koordinátor jim mohu pomoci v přístupu k digitální technologii, kterou jim škola může zapůjčit. Dále pomáhám žákům i učitelům s distanční výukou a to převážně za použití GoogleClass, cloudu, výukového SW a konferenčním hovorům do výuky.
Ojediněle se u nás můžeme setkat s žáky se sociálním znevýhodněním. Zde jim jsem opět nápomocna v oblasti zapůjčení digitální techniky od školy.
Osobně jsem se zatím jen jednou setkala ve své výuce s žákyní s fyzickým hendikepem. Jednalo se o nevidomou žákyni. Žákyně měla vlastní notebook s Braillovým řádkem. Pro zlepšení jejích vzdělávacích podmínek byla zakoupena speciální tiskárna pro tisk materiálů v Braillově písmu a SW pro převod textu z psané do mluvené formy a naopak.
Pokud se u nás ve škole vyskytne žák/žákyně s SVP, vždy je vše konzultováno s metodičkou prevence a školní poradkyní. Na základě zpráv z poradny a doporučení od našich metodiček, se následně diskutuje o vhodné digitální technologii, která by mohla být užitečná ve vzdělávacím procesu.