Učitel matematiky má obavy z nedostatečných digitálních dovedností v oblasti matematiky, což mu brání efektivně využívat moderní technologie ve výuce. Snaží se přizpůsobit novým trendům ve vzdělávání, ale nedostatek sebejistoty v digitálním prostředí mu přináší frustraci a nejistotu. V dnešní době, kdy je digitální technologie stále důležitější součástí vzdělávacího procesu, se cítí pozadu a potřebuje podporu, aby získal potřebné dovednosti a sebedůvěru. Tato situace může mít negativní dopad na jeho schopnost efektivně a inovativně vyučovat matematiku a udržovat pozornost studentů. Učitel potřebuje prostor pro růst a rozvoj, aby mohl lépe splnit potřeby a očekávání moderních vzdělávacích
Pět otevřených koučovacích otázek:
1. Jakými konkrétními oblastmi digitálních kompetencí v matematice se cítíš nejistý(á) a co bys chtěl(a) zlepšit?
2. Jaké jsou tvé osobní cíle ohledně rozvoje digitálních dovedností v matematice a jak si představuješ svou ideální úroveň sebejistoty v této oblasti?
3. Jaké zkušenosti máš s dosavadním využíváním digitálních nástrojů ve výuce matematiky a jak bys je zhodnotil(a)?
4. Které konkrétní podpůrné zdroje nebo školení by ti mohly pomoci získat větší jistotu a dovednosti v oblasti digitálních kompetencí v matematice?
5. Jak bys viděl(a) svou roli jako učitel matematiky s rozvinutými digitálními dovednostmi v porovnání se svou současnou pozicí?