1/ V rámci revize RVP ve škole postupně zavádíme digitální kompetence do ŠVP. Od 1. 2. nastoupila nová kolegyně, která nikdy ve školství nebyla. Aby se i ona mohla podílet na změnách ŠVP, bylo nutné ji od píky zasvětit do procesu změny.
Jaké jsou tvé první dojmy a pocity ohledně nového pojetí školního vzdělávacího programu?
Jaké konkrétní výzvy nebo příležitosti vidíš v implementaci nového školního vzdělávacího programu v předmětech, které učíš?
Které prvky nového školního vzdělávacího programu ti přinášejí nadšení a motivaci?
Jaké zdroje a podpůrné mechanismy by ti mohly pomoci překonat případné obtíže při implementaci digitálních kompetencí do nového školního vzdělávacího programu?
Jakým způsobem plánuješ zapojit se do procesu změny ve spolupráci s kolegy, a získat jejich zpětnou vazbu na Tvé návrhy nový školní vzdělávací program?