Úkol #1 Sepište si reflexi setkání s vedením či kolegy
V úvodním modulu tohoto studia jste měli za úkol rozepsat si podrobně vaši roli ICT koordinátora a vaši náplň práce, která by zahrnovala jednak úkoly, kterými se jako ICT koordinátor budete zabývat, ale taktéž úkoly, které budete delegovat na své kolegy, či outsorcovat.
A protože je důležité si svou roli a vaše úkoly dobře vykomunikovat a vyjednat s vedením školy, i s kolegy, se kterými budete spolupracovat, vedli jsme vás k uspořádání takového setkání a sepsání následné reflexe.
Měli jste si zodpovědět následující otázky:
Jaké pocity a dojmy si ze setkání odnáším?
- Do jaké míry se mi povedlo sdělit řediteli školy své představy o činnosti koordinátora ICT ve škole?- Podařilo se mi zdůraznit úkony, které bude třeba delegovat na jiné osoby či outsourcovat?
- Do jaké míry ředitel akceptoval mé představy a očekávání?
- V jakých oblastech jsme se shodli a kde se nám shodu najít zatím nepovedlo? Jak v těchto otázkách budeme dále postupovat?
- Na co se v rámci naší spolupráce těším?
- V čem vidím potenciální bariéry a rizika své spolupráce s ředitelem/vedením školy v pozici koordinátora ICT?
- Nastaly během setkání nějaké rozpory, konflikty, nepochopení? Pokud ano, došlo k jejich vyřešení na setkání?
Pokud jste zároveň ředitelem školy, sepište reflexi jednání s vaším týmem pedagogů, se kterými plánujete spolupracovat na začleňování digitálních technologií do života školy.
Cílem je, aby vám lektor na semináři mohl poradit a pomoci v případě potíží s komunikací, vyjednáváním či vedením vašich kolegů.
Svoji reflexi nahrajte nebo sepište do Moodlu před prezenčním seminářem.