Mám velkou radost, že se většina kolegů postavila kladně k tomu, že jim pomůžu se učit pracovat s technologiemi a začleňovat je do výuky. Rád bych jim udělal třeba nějakou sdílenou nástěnku, kde bych jim přidával tipy na dobré nástroje či aplikace do různých předmětů třeba i s příkladem, co se v tom dá vytvořit a jak to používat. Teď se jenom musím zorientovat v té obrovské nabídce nástrojů a aplikací a vybrat takové, které by jednak mohli zvládnout, a které budou zároveň vyhovovat našim potřebám. Když vidím jak třeba kolegové řeší ukládání příprav na hodinu, nebo sdílení informací s rodiči vím jistě, že je musím naučit používat cloud, aby jim to ulehčilo práci. I při tvorbě naší digitální strategie jsme se domluvili, že je potřeba do školy dostat moderní digitální technologie, třeba nějaké robotické hračky, nebo chromebooky. Musím si teda jen dobře rozmyslet, co vybrat.
Ale nejvíc se teď u nás ve škole řeší AI. Kolegové si stěžují, že prý jim žáci odevzdávají vygenerované texty a ozývají se i tací, kteří by to chtěli zakázat. Musím proto co nejdřív zjistit, jak se k AI ve škole postavit systémově a jak kolegy naučit ji efektivně využívat.