Vše, co potřebujete vědět o studiu |
Důležité dokumenty ke studiu |
Důležité dokumenty ke studiu |
|
Nejčastěji kladené otázky ke studiu |
Zde jsme se snažili zodpovědět ty nejdůležitější otázky, které byste mohli mít v počátcích vašeho studia. Určitě vám vše nejlépe objasní organizační garant a váš tutor na prvním prezenčním semináři, ale do té doby vám může pomoci tato sekce společně s Tipy na ovládání e-learningového prostředí. |
|
Tipy na ovládání e-learningového prostředí |
Chceme, abyste se v e-learningu pro ICT koordinátory cítili jako ryba ve vodě, abyste nikde nebloudili a mohli se soustředit na studium a ne na to, jak se orientovat a vyznat v Moodlu. Věříme, že tato sekce, spolu s Nejčastěji kladené otázky ke studiu vám v tom pomůže.
Klikněte na oranžová tlačítka a dozvíte se užitečné tipy pro práci s tímto Moodle kurzem. |
|
Úvodní modul |
M0 Role ICT koordinátora ve škole - úvodní modul |
M0 Role ICT koordinátora ve škole - úvodní modul
|
|
K1 |
M1 Zdroje informací pro rozvoj ICT koordinátora |
|
|
M2 Počítačem podporovaná výuka napříč předměty |
|
|
M3 Digitální zařízení a jejich užití ve škole |
|
|
M4 Využití umělé inteligence ve vzdělávání |
|
|
M5 Projektové učení s využitím digitálních technologií |
|
|
M6 Práce v cloudu se zaměřením na potřeby učitele a žáka |
|
|
K2 |
M7 Digitální strategie školy a její integrace do ŠVP |
|
|
M8 Jak vést a motivovat pedagogy |
|
|
M9 Úspěšné a efektivní zavádění změn |
|
|
M10 Podpora pedagogů v rozvoji jejich digitálních kompetencí |
|
|
K3 |
M11 Specifika ve vzdělávání dospělých |
|
|
M12 Koučing a mentoring |
|
|
K4 |
M13 Příprava školních projektů v rámci ČR a EU |
|
|
M14 Informační systémy školy a její webová prezentace |
|
|
M15 Legislativa spojená s provozem ICT |
|
|
M16 Ochrana zdraví a duševní pohody při používání digitálních technologií |
|
|
M17 Principy a možnosti počítačových sítí |
|
|
M18 Digitální technologie pro žáky se speciálními potřebami |
|
|
Závěr studia |
Pokyny k závěrečné práci a obhajobě práce |
|